Kızlar 7+4 den selam.. sürekli yatıyorum ve yatmaktan ağlıyorum artık ayağa kalkıyorum ayakta duracak dermanım olmuyor bulantılarım aşırıydı ve prilam kullanıyorum onun yan etkisiylede sersemliyorum. Hiç güzel günler geçirmiyorum bunalıma girmiş durumdayım asla keyfim yerinde değl ayaklanmak hamileliğimin tadını cıkarmak istiyorum ama sürekli yatış ve bunalım halindeyim buraya bile nadir giriyorum yazıları okuyunca bile midem bulanır oldu herseyden bu nasıl bişey böyle😔😔 bu durumda olan var mı cok zorlanıyorum ne zaman son bulucak bu hallerim😭😭😭