Kubrak2016 Kızlar selam, bebek odası için Montessori mi yoksa büyüyen beşik mi almalıyım kafam çok karışık. Anne yanı beşiği aldım şimdide oda yapmayı düşünüyorum nasıl olmalı kii hangisi daha iyi olur
Anneadayi89 Kubrak2016 ben montessori aldim ama alti acilir 2 yatak oluyor 90×200 ilerde 2. oglum icin de böylelikle ikinci yataga gerek kalmiyor bi süre kullanilir