Pelinakcn Hanımlar incia göğüs ucu kremi kullananlar var mı aranızda? Memnun kaldınız mı? Doğumdan ne kadar önce başladınız kullanmaya?
Minigim24 Pelinakcn doğuma 2 hafta kla kullandım doğumdan sonra kullandım ama faydsını görmedim çok kötü oldu göğüs uçlarım lansinoh ve gümüs kapak sayesinde düzeldi
Pelinakcn Minigim24 😯 bende içeriği temiz diye bunu aldım, zaten göğüsümde sorun var inşallah bende işe yarar 😔 biraz deneyip işe yaramazda lansinoh a geçeyim bende o zaman
Imaram3 Pelinakcn bende aldım henüz başlamadım acaba yikamamiza gerek var mı sonradan göğüs ucunu emzirirken
Pelinakcn Imaram3 okuduklarıma göre yokmuş ama yinede emin olamadım karbonatlı suyla silerim diye düşünüyorum