nisamom_ Kızlar acaba diye diye 2 aydır kendimi yiyorum resmen nisan ve haziranda 2 defa kimyasal geçirdim henüz gebelik oluşmadı korunmuyoruzda inşallah bu ay olur diyorum ❤️🌸 Rabbim çocuk istiyen herkesin kucağını doldursun 🙏🏻
nisamom_ Ozgealyaayz üzülme canım ya hayırlısı inşallah 🙏🏻 Bende istiyorum ama hiç bi belirtim de yok 🥹
nisamom_ Ygtzynp erken gebelik testinde çıkıyor diyorlarda bilmiyorum ki inşallah çıkar canım 🌸 zaten yarın 23 az kalmış oluyor 4 gün varken çıkan oluyor belirtin varmı
Ygtzynp nisamom_ belirtim yok canım.Benim ilk gebeliğimde de belirti yoktu.6-7.hafta kalp atısından sonra belirti hissetmeye başlamıştım
nisamom_ Ygtzynp ayy inşallah güzel haberler alırsın canım benim 🙏🏻🌸 warsa çıkar testte sanırım her ay deli gibi test yapmaktan yoruldum walla 🙁 umarım sağlıcakla gelir bebişler 😊
Ygtzynp nisamom_ hepimize inşallah canım 🫶🏻 Bir iki gün daha bekleyip öyle test yapayım sonra negatifi görünce insanın morali bozuluyor
nisamom_ Ygtzynp ben ağustosun 3 de adet oldum 28 günde bir oluyorum program 31 agustosu gösteriyor bekliyorum yumurtlama falan takip etmiyorum test yaptım dayanamayıp ama negatif belirtimde yok 2 kimyasaldada göğüs hasasiyeti yaşamıştım bakalım inşallah günüme daha var bi süpriz olur 😊🙏🏻
_Hill_ nisamom_ bende 4 Ağustosta olmuştum regli batta 31 ağustos aynıyız yani.baya bir kasık ağrım var bide kocaman sivilce çıktı dudağımın üstünde ama regli olucam zamanda oluyor zaten belirtide aramıyorum.Olacağı varsa olur 9 gün var daha😁
nisamom_ _Hill_ ayyy inşallah hayırlı haberler alırız canım 🤭bende hiç belirti yok bekliyorum test yaptımda negatif artık dayanamıyor insan gerçi yumurtlamayı falan takip etmiyorum ama yinede heyecan oluyor insanın içinde
_Hill_ nisamom_ inşallah canım benim.yumurtlama takip ediyorum ben 17 ağustosta pikti 18 inde çatladı yımırtam😁 İnşallah tutar kuzum ama tutmazsada oda allahtan biliyordur zamanını üzülüp kendimi yıpratmak istemiyorum artık😊Güzel haberleri alırsak haberleşelim.Belirti adetle aynı olduğu için çok bişey farketmiyorum😁
nisamom_ _Hill_ inşallah canım ☺️ Güzel haberlerle geliriz 🌸Ben hiç takip etmedim bakalım hayırlı olsun 🙏🏻