Nesine Canım kararma için yapabileceğin şuanlık birşey yok maalesef ki . Benim kararmadı diyen yalan söylüyordur o gebelik hormonları yükseldikçe 9 ay içinde mutlaka herkesin bir yeri birkaç yeri kararıyor .Yani sadece sende değil bunu ayıplamıyorlar doktorlar da ebeler de bildikleri için normal görüyorlar .Temizliğe gelince son 3 haftam kaldı gebelikten önce de gebeliğim boyunca da sürekli ağdaya gittim kuaföre .Bu sıcak havalar da en temizi en düzgünü en rahatı o çünkü .En azından baya götürüyor ve hem sağlık personeli olarak hemde gebe olarak tek sevmediğimiz şey kıllı doğuma gitmek 😀Ağda hiçbirşey yapmıyor rahat olabilirsin .Hem doğum anında olabilecek dikişlere karşı da rahat olursun kıl çıkana kadar dikişlerin de iyileşir iyi olur .Sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah 🤲🏻♥️