32+0 da çalışabilir raporu almanız gerekiyor(ben geç kalmışım 33+1 de aldım) bu rapor 37. Haftaya kadar geçerli 37. Haftada çalışamaz raporu alıyorsunuz. Bu raporları aldığınız gün okul müdür veya müdür yardımcısına faxla gönderiyorsunuz gönderim şeklini müdür belirliyordur mesela ben whatsapp dan attım okulun faxı olmadığı iÇin