Meraba herkes benzer şeyleri yaşıyo yazıyor ama bende bizzat cevap almak istedim .. 2 haftadır bıçak batmaları kısa sancılar vs vardı geçenlerde gece de biraz çekim ama çyle ağlatacak kadar değil bugünde sabahtan beri adet olcak gibi ağrı var yarım saatte bir zorluyor ağrısı kısa süreli olsa da ve ilk defa kan gördüm akıntıyla birlikte geldi içime doğmuştu peçeteyke sürdüm ve akıntıyla birlikte çok az kan vardı sanırım nişan oluyor 38+3üm hurma da yyiyorum mümkün olduğunca yürüyüşe çıkıp merdiven kullanıyorum doğum yakındır inşallah 40 a kadar bekleyemeceğim akşam acile gitsem mi ? Sizin tecrübeleriniz nelerdir?