Kızlar ben zaten sıcak seven biri değilim ağustos doğumluyum ama hiç gelemiyorum sıcağa ama bir kaç gündür hatta hele bugun surekli kan ter icindeyim fenalik geciricem izmir tamam sicak nemli falan ama asla terim kurumuyor isyerinde devamli ust degisiyorum aynıyım iki gebelik yaşadım böyle belirti yaşamadım acaba böyle birsey olabilir mi cuma bat ama regl öncesi de bu kadar fena olmazdım neden olabilir?