Irmak-16 Bugün kontrolüm vardı 37 haftadayız 2 hafta önden gittiğini ve 3700 gr olduğunu söyledi doktorum bebek doğum kanalındaymış ama ağrım sancım felan yok 1 hafta daha bekleyelim sezeryana alalım dedi normal doğum ve açılma olması için ne yapabilirim ilk hamileliğim bilgisi olan bilgi verebilirmi
benguuusk Irmak-16 haftamız aynı en son 36+5de gittim kontrolle 3360 demıştı bu hafta gidicem kaç oldu bilmiyorum doğum kanalında ama gelen yok Merdiven inip çıkıyorum Squat çok yapıyorum Hurma yiyorum Ananas yiyorum Yürüş yapıyorum Cinsel ilişki ve adaçayıda öneren oldu fakat doktorum onay vermedi bunlara erken Nişanım geldi benim kanamam olur diye Sizin sorun yoksa yapın bunları doktora sorup
merveyildrm Irmak-16 doktorunuz neden sezeryana almak istiyor bebeğin kilosundan dolayı mı 🧐 sizin yerinizde olsam normal doğumu beklerdim. Bizde 37+4 deyiz ama doktorum asla sezeryan kelimesini bile ağzına almaz. Sürekli çömelin çömelik yer silin göğüs uçlarınıza masaj yapın ve perine masajı yapın zeytin yağı, sarı kantaron yağı ve tatlı badem yağı karıştırıp perine masajı yapın plates topu alın sürekli onun üzerinde bacaklarınız açık şekilde hareketler yapın 🙏
Bernadenizserkan Irmak-16 Hafta da 3 kilo 50 cm dedi doktorum . Ama bebek henüz kanala girmemiş . 37+5 de kontrolüm var
merveyildrm Irmak-16 ya genelde söylenenden daha az oluyor bebekler doğduğunda.. bence 39 a kadar bekleyin benim söylediklerimi de yapın birde hergün cinsel ilişki korumasız olarak. Bunlar hem doğumu kolaylaştırır hem hızlandırır 🙏
NDK Bolca yürüyüş yap, şekerli meyvelerden uzak dur. Hurma ye ve merdiven in çık canim. Bebisin masallahi var, normal doğumda zorlayabilir. O yüzden sen kaslarini acabildigin kadar açmalisin
Tugcebanu Irmak-16 37+5te 3660 gr dedi bana da ama sezaryen demedi canım sadece omuz genişliğini kontrol edeceğiz duruma göre değerlendiririz su an için normal doğum olarak planlıyoruz dedi haftaya pazartesiye kadar kendi gelmezse ben de öyle bir durumda riske atmak istemem rahimde yumuşama var ama sancı açılma vs yok su an hurma suyu içiyorum squat yapıyorum sağlıkla gelsinler de nasıl gelirse gelsinler