EddaBilkil Açıkçası kız olursa eflin istedik babası koyacak. 2. Bir isim düşünmüyor. Ama bu gün içime doğdu kızımız olacak. Ben eflin isminin yanına umay da olsun diyorum. Oy kullanıt mısınız cici annişlerr.
umyahsen EddaBilkil kızımın adı Umay 🤗 ama Eflin de zor Umay da zor söylenmesi o yüzden tam uymamış gibi 🤗