Gulnihal https://resimyukle.io/r/kqbNJebQT1 Kuruma çizgisi bu kadar belirgin olutmu akşam yaptım yoktu birşey sabah baktım bu şekilde
arirangg Gulnihal Canım kuruma çizgisinin ne olduğunu bilmiyorum ama çizginin hemen o anda çıkması lazım. Tekrar dene bence. Yarın sabah bir test daha yap
egeninincisii Gulnihal Ben de böyle bi testi çöpe atmıştım bi kaç saat sonra çizgi gördüm. Hamileymişim ama kimyasaldı maalesef. Bence testi tekrarlayıp sonuca göre kan verin🤗
Fatime07 Testi tekrar yapmalısın bir de güvenilirliği yüksek bir teste yap ya da kan ver daha iyi sonuç olur
Gulnihal Bu olursa eğer 5. Hamileliğim olucak silik çizgi gördüm ama böylesini ilk defa görüyorum bu arada neyine yetmiyo bacım 😂😂diyenlere 3 sağ bir kürtajım var sprail var şuan adetim geciktiği için test yaptım
minigiminannesi03 Gulnihal masallah diyelim eger hakkında hayırlısıyla gelsin 😂😂 örnek halamın kızı 7 çocuğu var eğer tabi 8si yapmadiysa