gozdetrhn doktorum lazer önermediğini söyledi 9 haftalığım şuan lazere gidiyordum baya incelme ve azalma oldu ama bitmedi. ağdaya dönsem kıllar sertleşecek ve çoğalacak ne yapmam lazım önerisi olan var mı
Dark gozdetrhn yani birkaç seans daha alırsınız en kotu, benimde 2 seansım kalmıştı sadece bacaklarımın bir kısmında hafif vardı, jiletle aldım artma olmadı hatta geç çıktı
Deletedmom_85 gozdetrhn bende lazere gidiyorum gebe kalırsam bırkaırım dedim. Eğer bırakırsan gebe kalınca sakın jilet sürme dediler ağdayı önerdiler
Turmalin gozdetrhn lazerle tuylerim bitmisti ama gebelikle birlikte tekrar gelmeye basladi azda olsa . Guzellik uzm.agdayla devam et dogumdan sonra zaten dokulecek gelen tuylerde ama jiletle devam edersen daha koklu ve sert gelir dedi
Ahsenmom gozdetrhn Bende epilasyona gidiyordum, jilet yap dediler ama ben ağda yaptım Yani 35. Haftama girdim bugün bu zamana kadar sadece 2 kere yaptım. Çıkmadi, belkide hamilelikten geç çıkıyor bilmiyorum 🤷
gozdetrhn Dark birde gittiğim yerden hiç memnun değilim zaten buz diod lazere gidiyorum bir senedir aman aman etki görmedim
Deletedmom_85 gozdetrhn aksine kılları inceltiyor ve azaltıyor. Benim kuzenim “31” ergenliğinden beri ağda yaptı jilet sürmedi. Şuan nerdeyse epilasyonlu gibiyim der
Merveyaz gozdetrhn epilasyona bende gidiyordum hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım. Aynı mantıkla ağdaya başlamayıp jilet kullandım. Hormonlarında etkisiyle çıkmayan yerler bile çıktı. Sonra hemen ağdaya döndüm ve epilasyon zamanında ki gibi az ve seyrek çıkıyor. Ve büyük rahatlık. Direkt ağdaya başlayın jilet vs. Hiç sürmeyin
gozdetrhn Deletedmom_85 bende 28 yaşındayım bir senedir lazere gidiyorum ondan önce hep ağdaya gittim hiç öyle etki görmedim 10 güne bir bikini ağdasına gidiyordum
Ahsenmom gozdetrhn henüz 2 kere aldığım için uzun vadeli yorum yapamicam, ama şuana kadar bir sertlesme olmadı. Zaten doğumdan sonra devam edeceğim lazere Ağda tercih edin bence
mommytobe_ gozdetrhn valla canim ben 5. Seansta birakmak zorunda kaldim ozel bolgeme agda yaptiriyorum geri kalan bolgelere jilet. Agda bacaklarimda asiri sivilcelenme yapiyo cok igrenc bi goruntu olusturuyo
gozdetrhn Cubukmakarna her cilde alex olmaz bazı ciltlerde yanma ve tahriş yapar bende olduğu gibi her kıla farklı lazer cihazları uygulanır
Merveyaz gozdetrhn 5 haftada bir gittim bikini bölgesi ve koltuk altı için.Mesela bacağım için 2 ayı geçti gitmedim. Hala çıkmadı, tek tük var rahatsız etmeyecek şekilde. Kolum içinde gidiyordum epilasyona onu da 1 defa aldırdım sadece
Minisssko gozdetrhn Ağdaya gitme canım sıfırlarsın tüm emeklerini. Güzellik uzmanıyım lazere uzun zaman arada versen ağda hiç önermiyoruz. Jiletle kısalt sadece. Ağdayla eski haline dönersin lazerin bi anlamı kalmamış olur
gozdetrhn Minisssko lazer bana çokta etki etmedi açıkçası sadece tüylerimi inceltti ve azalttı ama aşırı değil o yüzden jilet yapsam o incelenler eski haline döner bence