Gul47 Srfgkhn kanama olmadığı müddetçe korkmayın stres yapmayın doktorunuza danışın ama gayet normal benimde ilk 14 hafta öyleydi sürekli uzanın bol su için doktorum Rahim çok çabuk büyüyor bebek kendine yer ediniyor gayet normal demişti