Nazankspkrsnbll Merhaba 2 haftalık gebeliğim var ve bugün kahverengi akıntım oldu yaşayan var mı aranızda çok korktum
Kleopatra- Nazankspkrsnbll Bende aynı şeyi yaşadım. Ve öğrendim ki hamileymişim, ve bebeğim yerleşiyormuş. Bu herkes de olan birşey değil ama tabi ki. İçinizi ferah tutun ağrınız yoksa. Ama doktorunuzada başvurun ne olur ne olmaz.
aslansmommm Nazankspkrsnbll 2 haftalık gebelik nasıl anlaşılıyor 🤔 lekelenme için mutlaka doktora gidin
Pcoslubiranne Nazankspkrsnbll 4 haftaliktir o.Degeriniz dusuk mu cikti.Progestron hormonunuza bakilmadi mi?