dryysl 5.haftadayım, kanamam geldi biraz. Koyu kahverengi ve çok yapışkan. Yerleşme kanaması ihtimalini bildiğin halde biraz tedirgin oldum, benzer durumlar yaşayan var mıı yarın doktora gitsem mi hemen acaba🥹
Raflesya dryysl Tedbir amaçlı gidin doktora bende cuma günü yaşadım daha önce düşük yapan da biriyim aynı şey değildi ağrım ve yoğun kanamam yoktu ama yine de lekeyi görür görmez acile gittim sonra kendi doktoruma gittim.Tedbir amaçlı hap iğne veriliyor gidin siz beklemeden