pearly000 Kızlar az önce kapının anahtarını çıkartıyordum zorlanmıştı baya zorla çektim o anki güçle elim karnıma değdi ama acımadı bebeğin olduğu yere pek değmedi bence çünki göbekten yukarı mideme değdi. Daha 23 haftalık hamileyim bebeğimi oralarda çok hissetmiyorum. Ama değse bile bir şey olur mu? Korktum🥺amniyon maye koruyor diyorlar ama ne bileyim🥺🤦🏻♀️
QUEEN088 pearly000 Bişey)olmaz benim oğlum karnima düştü)karnima top vurdu😅.Şükür bişeycik olmamış🤲🏻☺️kendini korkutma
yagmur_s pearly000 ay yok olmaz geçen ben de kavanoz açıyordum kaydı karnıma çarptım 😂😂 hiç bişey olmuyor benimki de içersen bana vurdu ne vuruyorshn lan der givi😂😂
Seyma0323 Benim eşim karnımın üzerine düştü hiç sormayin nasıl oldu🤣 ve hala hareket var demekki iyi. Kanama ağrın olmadıkça sıkıntı yok
Neslihan2600 pearly000 benimde göbeğime alısveriş arabası çarptı sertce hic bisey olmadı çok sükür.korkutma kendini bebişin hareketleri iyiyse
Dlkozdmr pearly000 ilk gebelik olduğu nasıl belli korkma canım birşey olmaz Allah’ın izniyle inşAllah 🤗
Mihrisah20200 pearly000 korkma kız hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle onun aminyum sıvısı onu koruyor elinden de bişey olmaz🥰benimde bı ara karnıma ellik çok değerdi korkardim ama çok şükür bişey olmamış