Merhaba herkese , bir psikolog olarak şuan da kendimde hiç anlayamadığım duygu durum değişiklikleri yaşıyorum. Terzi kendi söküğünü dikemiyor maalesef. Özellikle ilk aylarda daha fazlaydı ama 5.ayımdayım hala devam ediyor arada sırada içime bir sıkıntı giriyor tabiri caizse ciğerime öküz oturdu derler ya öyle bazen nefes aldırmıyor ve saçma sapan olumsuz düşüncelere kapılıyorum. Ağlama krizleri vs de cabası. Hamilelikte normalmiş ama başka yaşayan varsa bilmek istedim.