ikimelekannesii22 Kızlar normalde ekimin ilk haftası doğum gözüküyordu ama bebek 1,5 hafta felan önde gidiyor bu durum da gününden erkenmi doğar ?
egeninincisii ikimelekannesii22 1 hafta önden gidiyordu 1 hafta erken doğdu alakası var mı bilmiyorum ama 🤷🏼♀️
EmineDefneGokce ikimelekannesii22 değiştirmez kızım adete göre 40 ta doğdu ordan biliyorum ☺️ zaten doğuma yakın önde olan bebeler gününü yakalıyor
Annesininportakali53 ikimelekannesii22 hayır değiştirmiyor benim bebeiste hep önde ama doktor bu kilosuna ve ölçülerine bağlı olarak değişebiliyor o yüzden esas olan adet tarihi dogum ona göre oluyor dedi💖
Nihan6 ikimelekannesii22 gelebilir benim eylülün ilk haftasıydı ama ağustos sonu planlanıyor şuan yani 1-2 güne kadar
Zehragniken Annesininportakali53 benim son adet tarihime göre bu gece 40+0 oluyor ama ulturason da 39+0 doğum hangisine göre olur ki
eminemre99 ikimelekannesii22 canım bndewrak ettim seni bnde hamilyim bugün 32 oldum bu konuyu merak ettim tabi ki hayırla sağlıkla gelsinler inşallah. Bnde iki hafta önde gidiyorum bn adet göre 32 ama ultrasyonda göre 34 canım benim siz kaç haftaliksinkz canım
ikimelekannesii22 eminemre99 aynıyız bende 34+4 benimkide adet tarihine gore 32 doktora gittiğimde sorucam kontrollere ne sıklıkla gidiyorsunuz acaba
Sefanur050820 ikimelekannesii22 bizim kız da 2 hafta önden gidior du doktorum pek beklemez muhtelemen gününden 15 gün önce gelir küçük hanım dedi bu arada 16 ekimde günümüz doluyordu en 2 si 3 ü olabilir dedi biz planlı sezeryan istediğimiz için 30 Eylül’e gün verdi 😌
ikimelekannesii22 Sefanur050820 anladım ben normal istiyorum suanlıkta normal doğum gözüküyor o yüzden ne zaman gelir bilemiyorum 😊
eminemre99 ikimelekannesii22 a a canım gerçekten mi bn pazartesi günleri hafta olarak giriyorum yani bir sknti yoksa bnde bebekde .çok şükür bugün 32 olduk doğum için ilk rotgen getr dedi bana hani hamile kaldığınızda ilk 6 haftalık idim ordan bakıp diycek Ekim başı diye biliyorum . 31 de gittim canım bn nst de kasılma falan oldu belli bnde hissediyorum rahim uzunluğuna baktı iyi dedi ama dikket et dedi fazla yürüme ağır iş yapma dedi canım. İç hagta sonra gel dedi bn üç hagta sonra değilde hicam iki hafta sonra geleyim dedim çünkü ilk kızım da erken oldu hani bu da olabilir bir şey demiyorum hani dikkat ediyorum canım
EsraBaykara ikimelekannesii22 benim de 28.haftaya kadar 10gün kadar önde gidiyordu. 37+1 deyim tam haftasında şuan. Doğum yaklaştıkça değişiyor sanırım.