Biranneadayi89 yagmur_s haftami gunumuz ayni canim :) benimde zaman gecmiyor ve cok sicak. Cinsiyetniz ney
yagmur_s Biranneadayi89 aşırı sıcak. Zaten çok şükür hiç problem yok ne ağrı ne bişey rahat geçiriyorum ama sıcak 😭 erkek bizimki sizinki?
Biranneadayi89 yagmur_s bizimki de kız. Saglicakal kucagna al insallah. Bende ödem cok asiri kasintim basladi deli gbi kasiniyorm hayrlisyla bi dogursaydik :(
yagmur_s Biranneadayi89 kendi kendime nazar değdirdim heralde aşırı bi çatı ağrısı olmaya başladı bugün. Sanki çok fazla spor yapmış gibi ağrıyor kazıklarım 😭😭😭
Biranneadayi89 yagmur_s o kasık agrisi bende de var canim 1 aydir sanirim halk arasnda catın genisliyo derler ya sanirim o durum :)
yagmur_s Biranneadayi89 ay sanırım benimki yeni başladı işte dün neredeyse yürüyemiyordum bugün daha iyiyim 😂
Elf_28_34 Biranneadayi89 Çatı ağrısı olduğunu nasıl anlıyoruz. Son 3-4 gündür benimde kasiklarim agriyor boyle alttan bıçak batıyor sanki belime falan vuruyor ağrısı boyle birsey mi ?
Pelinakcn M_A bu gece 36+0 olucam gerçekten hiiiiç geçmiyor 🥲 Allahtan 3 gündür bulunduğum yerde yağmur yağıyor en azından sıcaklardan rahatladım biraz🫠