Hanımlar merhaba. 2 gündür bebiş baya aşağıda ve çok hareketli maşallah 🧿 ama belimde sizimsi tarzı ağrım oluyor oturdugumda falan sizlerde durumlar nedir normal mi ki kızımda böyle değildi sanki yada ben hatırlamıyorum oglus baya hareketli olucak sanırım 🧿👶🏻🥰