Mrvtt size katılıyorum, sigara bizim zaafımız gerekli bişey değil tamamen keyiften içilen sonrasında bağımlılık yapan bişey ama asla gerekli değil. Küçücük canın buna maruz kalması bizim yüzümüzden bile bile onu zehirlemek bana çok ürkütücü geliyor. Bende içiyordum ama inanın içemedim bıraktım diyemiyorum vicdanım el vermedi içmedim yapamadım bunu kızıma. Büyüdüğünde olurda bi sağlık problemi çıkarsa kendimi asla affedemem dedim yada bana senin yüzünden sen kendi zaafından vazgeçmediğin için ben şu sıkıntıyı çekiyorum derse asla dayanamazdım. Ben bunları düşündüm hep size de belki bi fikir bi güç olur bırakmanız için. Bebeğinizin ne suçu var ona bu kötülüğü yapmayın nolur.