Ben 2 hafta önce yaptirdim ozel veya devlet fark etmeksizin benim yasadigim ilde ilk once dis doktorunuz yapacagi ignedeki icerigi yaziyo ardindan dogum doktoruma goturdum icerine bakti herangibi bir sıkinti olmaz çeke bilinir diye onay verdi ardindam 2 dişimi de cektirdim