NurNaz Evet kizlar aranızda yaşam Hastanesi’nde doğum yapıp memnun kalan varmı odalar nasıldı özel oda varmı yoksa çift kişilikmi odalar
egeninincisii NurNaz Ben Defa Life’a gidiyorum ama geçen gün bir arkadaşım Yaşam Hastanesinin çok iyi olduğunu söylemişti.