Zeliha15 bende o haftalarda hissetmiştim. İlk gebeliğim ama insan ayırt ediyor bağırsak hareketi falan değil yani. Zaten zaman geçtikçe hareketler netleşiyor. Anlıyorsun bebek hareketleri olduğunu.12-14 haftada hissedenler bana aşırı uç geliyor abartı olduğunu düşünüyorum ama 16da hissedilebilir.