Elifpehlivan Beta testi 1.20 hamile kalan varmı ?? 1 ay önce beta testim 0.20 di şuan 1.20 ye yükselmiş 3 ay önce folik asit kullanmaya başladım degerin yükselmesi hamile kalmış olabilirim miyim yaşayan varmı 🙏🏼