Merhaba anneler, bn 22. Haftada şeker ölçümü yaptırdım ve tokluk şekerim 234 çıkmıştı. Zaten insülin direncim hep çok yüksekti açlık şekerinde 140 çıkmıştı
Sonrasında kontrolle ikisinide normale düşürmüştüm. Ama son aylarda ne yemek isteğimi ne tatlı krizlerini kontrol edemiyorum şuan 33+5iz. Ama bugün ki test sonucunda tokluk şekerim 1. Saatte 191 çıktı yine tam bi moral bozukluğu ve inanılmaz korkular yaşıyorum. Hastanelerde randevum bulmak o kadar zor ki. Sorun o ki şekeri yüksek olan ama sağlıkla bebeğine kavuşan annelerimiz nasılz atlattılar herşeyi? Bana önerileriniz nelerdir?