Ceren1calhan Rena94 yıllardır kullanıyorum tadı naneli ama şöyle diyim ondan başka bana iyi gelen şey yok her gün içiyorum
Sekerbebekkk Rena94 ben tadını seviyorum öyle aman aman bir etkisi yok bende ama yinede birazda olsa rahatlatıyor
sym25_ Rena94 hamilelikte kullandım bir ay ise yaradı sonrasında ise yaramadı maalesef şimdi doktor tavsiyesi ile Antepsin kullanıyorum daha etkili. GAVİSCON alırsan pembe kaplama olanı al
Pinpirikanne Rena94 cok güzel rahatlatiyor hergn değilde midem kötü olduğunda içiyorum tatlı kasigiyla iyi geliyo doktor yazmıştı
Rena94 Ceren1calhan doktor gavıston yazdı ınternetde bakdım gavıston forte uzerınde hamıle kadın resmı sımdı ben hangısın almalıyım
Rena94 Minigim38 o kadarmı kotu 🥺🤢 ben bısey yedıkten sonra reflu oluyor agzımda garıp tad su hıc ıcemıyorum 8+6 hamıle ne yapayım bılmıyorum
Minigim38 Rena94 ben naneli şeyleri pek sevmedigim icin tadı kötu geldi ama bana iyi gelmisti mecburdum icmeye🤭
Elisam123 Rena94 hamileliklerimin vazgeçilmezi iyi ki var dediğim tek ürün onsuz yemeğe başlayamıyordum kaşık falan kullanmam direk kafaya dikerim o derece tadı da güzel şurup olanı tavsiye ederim
Nissaam Her gece yatakern iciyorum yoksq uyku uyuyamiyorum yanmadan rennie tablet kullandim ama fayda etmiyo en iyisi gaviskon
Elisam123 Rena94 resim ekleyemiyorum canım gaviscon diye yazılıyor mavi bir kutu üzerinde alev var hangi ecznne olsa bilir zaten mide yanması buluntısı için derse verrilir sen bence 5 6 şişe aldır