myangelson Çok geçmiş olsun canim🙏 aslında 27 hafta kötü bir haftada değil ama enfeksiyon kapmış bebek o yüzden dayanamamiş yavrum😞
Rahim uzunluğu çok sıkıntılı bir durum ya.. ben önceden bilmiyordum ve doktorlar kaybin olmadan bakmaz genelde, burdan öğrendim o yüzden bende baktırdım bir kaç kez.
Senin rahim iyicene toparlanmasi lazım ve siz eğer hamile kalmak istiyorsaniz doktur desteği ile olun canim🙏 Allah bidaha yaşatmasın