Canor Canım o erken gebelik testleri o kadar hassas ki en ufak değeri ölçüyor. Bende yaşadım iki kez üst üste birinde 2,9 çıktı değerim sonra regli oldum, birinde 5,8 çıktı ama onda kimyasal olduğunu söyledi doktor yani o çizgi 0 dan büyük her değerde çıkıyor bence