Kızlar ben boğaz agrim var diye yazmıştım buraya 3 gün önce şükür agri gecdi ama kovit falan yok öksürük yok ciğerler nabız normal ama çok halsizim ayakda zor duruyorum bu şekide doğum gerceklesirmi doğum planlı sezaryen Perşembe günü olcak kovitli yada girpkem doğum yapan oldumu