Kızlar ebe beni hiç aramadı bile kendim bildiğim için 23 haftalık falandım gittim ilk dozu oldum 1 ay sonra tekrar yapalım dedi aramadı beni ben de unuttum iş güç derken şimdi 31+2 oldum bugün aradım aile hekimini Kadin doğumcuna sor normalde ilk doz 18.haftada ikinci doz 25de yapılır dedi haftan ileri o ne derse o olsun dedi e tek doz yeter mi dedim bişey diyemem dedi canım sıkıldı doktoruma msj attım dönmedi hala benim gibi olan var mı hiç tek dozla kalan