Moonrose16 canım sana şu sekılde anlatayım 1senedir denıyorduk ve her ay hem eşmi hem kendmı strese sokup zevk almadan değerlendiriyordum .yapmadıgım sey kalmadı MFK ,ovülasyon , catlatma iğnesi , sperm testleri i hsg vs herhangi bir sorun yok.
artık eylül ayında aşılama yaptırmayı planladık ve temmuz ayında öylesine değerlendişrdik kafama takmadan nasılsa aşılama dedim ve reglim gecıkmeden evde bulunan son testimi öylesıne yapayım dedim ben şok hamileyim :) kafana takma biliyorum takmadan olmuyor ama takma