leona98 Merhaba. Ben 33+2 haftamdayim. 31.haftamdan bu gune akintim cok artti. Kokulu degil , sadece normal akinti. Bazi yerlerden okudum normal, sonlara dogru artarmis diye yaziyorlar. Merakimdan size de sormak istedim. Bu haftatalarda sizde durum nasil?
Ebruka02 leona98 ben de 33 haftalığım ama 2 hafta önce akıntım arttığı için doktorum test istedi ve enfeksiyon çıktı hem antibiyotik hem fitil verdi benim de ne koku ne de kaşıntı yoktu rengi de beyazdı
Novaa leona98 Ben de 33. haftadayım. 2-3 haftadır arttı bir hayli. İdrar tahlilinde bir şey yok. Özellikle sabahları yoğun progestan fitil kalıntıları da oluyor.