Merhaba anneler. Birşey sorucam size. Çalışan anneler için SGK dan doğum izni parası ödemesi oluyor biliyorsunuz dur. Ama bununla ilgili internette bazı şeyler gördüm de. Para sadece ziraat bankasına mı yatıyor yoksa herhangi bir bankaya yatırılıyor mu ? Bazı sitelerde ziraat bazılarında fark etmiyor yazıyor da. PTT den bile alınabiliyor yazıyor. Bilen bilgi verirse sevinirim.