haklisinesracim yok hayır nstde bı tane sancı çıktı ağrın varmı yok dedim sanciya benzemiyo hareket ettigin için çıkmıştir dedi hareket de ettim zaten sadece kasılmaların olursa suyun gelirse acile gel dedi onun dışında herşey normal haftasında ilerliyo dedi olsa derdi zaten heralde