İlk hamileliğim olduğu için bilmediğimden soruyorum :) beta da ve adet tarihime göre 6 haftalık ama gecen hafta doktora gittigimizde doktor ultrasonda 4 haftalık gözüküyor dedi simdi 4 haftalik mi oluyor bebis ben anlamadim da yardimci olur musunuz :)