Kızlar 2 hafta önden gidiyo baştan beri böyle hiç değişmedi doktorum farketti geç döllenme olabilir üstüne görmüşsün büyük ihtimalle dedi iki hafta öne almıştık adet tarihini doktorum izinde diye ilk defa farklı doktora gittim oda eski tarihe baktı kafam karışıyor böyle oldu mu çünkü cuma günü doktorum günün gelmiş hazırlıklı ol dedi bileniniz yardımcı olabilir mi