melikessuuu Daba hayırlısı inşallah her şey yolundadır ☺️ Bende birkaç güne gidicem garanti olsun diye
bhrey melikessuuu işte benım kontrol muaynem var ücret ödemeyeceğim hemde cagrınca gideim dedim :) bazıları duymus cunku
Daba Daba kontrole gittim bakti kalp atisini duyduk şükür. Sadece anlamadigimizdan sevinemedik cunku kanama alani var dedi dr. 1 hafta igne verdi göbekten. Ne oldugunu sordum pek birsey de demedi