tecrubesizanneadayi12 Çay tiyakilerine sorulur 😄hangi marka çay kullanıyorsunuz acaba ? Bir türlü aradığım lezzette güzel bir çay bulamadım. Çaykur rize ve turist çay denedik ama işte çay budur be diyemedik açıkçası. Var mı önerileriniz şu markayı al başka çay içemezsin dediğiniz 🤔çay hassas noktadır😄
Moco_44 tecrubesizanneadayi12 Bizim kendi trabzon bahçelerinden geliyor. 100₺ satıyoruz içen vazgeçemiyor😍 Yer bizim değil ama danıdıkdsn alıp satıyoruz bahçeden doğal katkısız çay. Yerimiz mersinde Trabzondan geliyor
tecrubesizanneadayi12 suscarparimm eşim karadenizli kaçak çayı ağzına sürmüyor neden bilmiyorum🤔bende adıyamanlıyım kaçak çaya bayılırım 😆
dyt-tugce Çaykur filiz ve ek olarak biraz bergamot tomurcuk çayı ekleyip 1 tane de karanfil koyuyorum demlerken, her gelen çayınız ne güzel diyor🙊🥰
tecrubesizanneadayi12 dyt-tugce yaa öyle mi bende tomurcuk denedim ama baya acı oluyor çay elimin ayarı hiç yokturdur fazla koyuyorum büyük ihtimal. Ne kadar koyuyorsunuz miktarını
hukukcuanne_06 Tomurcuk tadı seviyosanız lipton earl grey içtim arkadaşlarda bayıldım, kendim eve aldım demliyorum orda içtiğim kadar beğenemedim su da etkili galiba😂 o yüzden karışım yaptım artık çaykur kırmızı paket ve bi çay daha olan karışımım vardı ona kattım
Pelinakcn tecrubesizanneadayi12 biz bunu çok beğendik ama her yerde satılmıyor denk geldikçe alıyoruz
Dlkzz tecrubesizanneadayi12 Doğuş Karadeniz enfes lezzet yazıyor biz onu kullanıyoruz ben cok seviyorum. Lipton early grey var onu da cok seviyorum
berceste5155 tecrubesizanneadayi12 iki çay markasının zahterli çayını çok sevdik biz ama pahalı olduğu için çaykur tiryakiden devam ediyoruz