Kbra52 bende bir sürü şeyi söyle olsun bu olsun bu olmasın falan diye söyledim sabırla hep tamam dediler inşallah güzel gelir. Sizinki gelmiş ya çok şükür benimki de gelir 🤭😃😃 bizim daha 3 ayımız var her gün zamlanıyor bende şimdiden yaptırayım dedim