Kızlar 12+5 de gitmiştim doktoruma o zaman bana yüzde 60 erkek demişti , bugün yani 14+5 im tekrar gittik doktora ilk başlarda bacakları kapatmış göremiyorum dedi son dakika burası bacak arası muhtemelen kız , kıza benziyor dedi bir ay sonra gel daha net görürüz dedi kafam Allak bullak oldu 😁 bir ay sonra ner belli olur mu kız mı erkek mi acaba ?