Hacerdennis ikisinde de kilolu hamile kaldım.Gebelik şekeri dediler ilkin de sonra ki gebelikte de de önceden şekerin varmış dediler şeker dişin da bel ağrısı kalça ağrısı yaşıyorum.Yururken çabuk yoruluyorum ama evde çok hareketliyim hiç oturmuyorum bı küçük çocuğun daha oldugu için daha az kilo almami bekliyor doktorlar diyet yapıyorum şeker için böyle sıkıntıları var doğumum da sezaryen zaten normal doğum da zorluğu olur mu kilonun bilemiyorum.Ama bence takma biraz dikkat et abur cubur yeme dışardan yememeye çalış az kilo alırsın gebelikte de zaten verilir doğumdan sonra kilolar bebeğin saglijli olsun da.