momm12_ Kızlar 30 haftamdan beri kasılmam var sağ göğsümün altında bı top oluyor sankı ara ara ama agrım sızım yok şükür böyle olan var mı normal mı
Dilekzamn momm12_ normal ya benimde öyle oluyor du kaç defa doktora sordum çok normal olucak ara ara dedi
maviiiayyy momm12_ agri batma vs. Yoksa sorun yoktur oteki turlu benim gibi erken dogum belirtisi gosterirdiniz anlamama ihtimalinizde yok baya can acitiyor cunku
Dilekzamn momm12_ benimde ilk gebeliğim ekstra bir durum yoksa korkma 34 haftada flan daha sık oluyor
Kleopatra- momm12_ Pek değil. Biz şuan 33+2 haftalığız. Sadece düz uzanınca nefesimin bana yetmediğini hissediyorum rahatsız oluyorum. Ama kişiden kişiye değişir bu durum. Kimisinde hep olur.
momm12_ Kleopatra- bebek toplanınca oluyor bana bıde bazen sırt ustu yattıgımda ara ara kasıl agrınız oluyor mu
Kleopatra- momm12_ Evet, bazen rahatsız etmeyecek şekilde oluyor. Ama dediğim gibi normal bir durum bu korkulacak birşey yok 🌸
Burcusko Merhabalar,benim de ağrım oluyordu ara ara 29 haftalık gebeyim doktorum magnezyum yazdı.Prospektüsünde kasılmaları da önlediği yazıyor.Doktorunuza danışabilirsiniz bu konuda.
momm12_ maviiiayyy anladım cok teşekkür ederım sadece yalancı kasılmalar dedı doktor ama bu kasılmalarda cok olurda rahım agzını acabılıyomus o yuzden progestan basladı magnezyum kullanıyodum zaten sızın son durum ne iyi misiniz suan
maviiiayyy momm12_ 1 hafta hastanede yattim ben daha yeni ciktim oskopar kullaniyorum su an bisi yok gibi ama her an dogum olabilir hazirlikli ol dendi