Bugün hastaneye gittim kontrole kızlar 2 kere çatı muanesi oldum . Çok dar olduğu ve kemiğin kalın olduğu söylendi ebe tarafından doktorum son ana kadar bekleyelim dedi sizce suni sancı alıp dar olan vajinamla normal doğuramayıp sezeryana alınmak mı yoksa direk sezeryan tercih edilmeli mi ?