Benimki en geç 1 Ekim :) Bir yandan tedirgin oluyorum Allah’ım ya yatemezsem falan diye, bir yandan da doğsun istiyorum mutlu oluyorum. Sanırım biraz da yaşımın çok genç olmasından kaynaklı bu durum bilemiyorum. Allah hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin🌸