Merhaba kızlar. Geçenlerde bir post açmıştım cuma günü kan vermistim 1.7 çıktı sonuç pco var bende yumurtlamam geç oluyor doktor da bundan dolayi yukselebilir bir hafta bekle olmazsan yine gel olcelim dedi. Hala adet olmadim olacakmis gibi bir belirti de yok. Beklemek yorucu vir an önce zaman geçse de versem su kani ne olacaksa olsun artik diyorum