10 gün içinde ücret alınmıyor ya, bu süre zarfında bir kereye mahsus mu ücret alınmıyor ? 3 kere falan gitsek 😂 ücret alınıyor mu 2. den sonra, doktorum hastane ücreti pahalı 10 günlük süre içinde gel şeker testi yapalım dedi. Ama şimdi de rahatsızım biraz, antibiyotik başlamak zorundayım, cuma günü de şeker testi var.