Sehenz Ormanmeyvelii ben de hiç anlamıyorum nstden bu sancılar kaçlardayken doğum sancısı sayılıyor 100lere gelince mi? Herkesin acı eşiği farklıdır ama 80lerde olması çok mu sancı acaba
Ask_hosmus Kbrkrt benim geçenlerde 80lerde çıktı tekrar nst istedi büyük ihtimalle tekrar isticek canım
Ask_hosmus Kbrkrt haftam 38 Di, doktor kağıdı görünce “kız bu ne?” dedi bende güldüm hatta doğuruyom mu? Dedim, o da hareket mi sancı mı anlaşılmıyor Bir daha çektir gel dedi, sen ne yaptın doktorun ne dedi
Fenogretmeni Kbrkrt yatış verdiyse suniyle başlatırlar canım inşallah acilmanda güzel olur hemen doğumun olur