sedamom00 Kızlar 2 inci iğnem ilkinde klomen ve merinol 75 kullanmıştım Şimdi ise sadece merional 75 kullandım 10 gün ve çatlatma iğnesi vuruldum benim gibi bu iğneyi kullanan var mı