Merss 21+2 yim. Bugün doktorum doğum marta denk gelir dedi. Başka doktorda yılbaşı demişti. Hesabıma göre evet kış bebeği olacaktı. Kafama allak bullak oldu nasıl yani mart.? Biri aydınlatabilir mi lütfen
_edakrsu22 Merss bende sizinle aynı haftada gundeyim ve doktorum 10 aralıktan sonra bekliyoruz dedi yılbaşında da olabilir dedi diğer doktor kafayı yemiş 🤣
mylittlebabym Ben 8+2 yim doktor 25 Mart tahmini dedi. 😂 Siz tahmini 50 haftalık felan doğuracaksınız sanırım 😂
Merss _edakrsu22 ohh be çok şükür Allah’a ☺️ aklım gitti inan. Senin bebişin cinsiyeti ne kilosu ne kadar 😍
_edakrsu22 Merss cinsiyeti kız ama kilosunu bilmiyorum en son doktorum 16 haftalık iken söylemişti onuda hatırlamıyorum 🙂
Melekannesi42 Merss yanlış söylemiş ocakta olur doğum kafası karışmış olabilir ben 23+2deyim Aralıkta görünüyor